Monday, July 13, 2015

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey

Herkese merhabalar :)

Bu kez değişik bir yazıyla karşınızdayım. Makyaj Böcüsü (http://makyajbocusu.blogspot.com.tr) tarafından 'Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey' projesine dahil oldum! Bu proje nedir derseniz hemen özetleyeyim. Davet eden kişi kendisini davet eden blogger'ın sorularına cevap veriyor ve diğer blogger arkadaşlarını davet ediyor. Projeye katılan diğer blogger'lar yazılarının başına tıpkı benim Makyaj Böcüsü için yaptığım gibi, kendilerini davet eden kişinin blog adresini yazıyorlar. Böylelikle kişinin blog adresine olan link sayısı arttıkça, Google arama sonuçlarında daha üstlerde çıkabiliyoruz.



E hadi madem ben de sorulara cevap vermekle başlayayım :)

1. En sevdiğin özelliğin/özelliklerin

Sürekli gülen birisiyim bu nedenle insanlar beni güleryüzlü olarak tanırlar :) Ayrıca samimi ve sıcakkanlı davranan birisiyim.

2. Takıntıların var mı ? Varsa neler ?

Bir yer dağınıksa oturamam :) Azcık simetri hastalığım da var. AYrıca bir işi yarım bırakırsam aklımda dönüp durur.

3. Yaptığın en çılgınca şey?

Bir sürü var ama şimdi böyle public bir ortamda her şeyi ortaya dökmeyeyim :) Ama Amsterdam'a gitmek diyebilirim :)

4. Sürekli anlatamadığın ama hep anlatmak istediğin bir başarın var mı ?

Aslında başarılarımı hep anlatırım :p üniversite sınavında derece yapıp Bilkent'e girmek diyeyim hadi :p

5. Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey var mı ?

Sanırım müzik dinlemek, kitap okumak, film izlemek gibi aktiviteler. Ya da alışveriş  özellikle de kozmetik olanından :))

6. 'Bugün gelse dünyayı yakar, onunla kaçar giderim' dediğin bir ünlü var mı ? (Türk/yabancı farketmez)


Game of Thrones izleyenler bilirler : Jon Snow :)


7. Sana şans getirdiğini düşündüğün bir şey var mı ? (Obje, hareket, kişi her şey olabilir)



Eskiden böyle şeylere daha takıntılıydım mesela sınavda uğur getirdiğine inandığım t-shirt'üm kalemim vardı :) Sanırım artık yok :)

8. Hayalindeki meslek ve nedeni

Ünlü bir oyuncu hatta Hollywood yıldızı olmak isterdim :) Gösterişli ve ışıltılı bir hayatı sevdiğimden sanırım :)

9. Evde tek başına kaldığında yaptığın ama kimseye söylemediğin  şey ne ?

Ama burda söyleyince sır olarak kalmayacak :) Hadi söyleyeyim, karaoke yapmak :)

10. En sevdiğin film/ler ?

Breakfast at Tiffany's, Singing' in the Rain, Harry Potter Serisi, LOTR series, The Notebook.. diye gider :)

11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabı ne olurdu ?

Sıradaki gezirotan neresi ?

Hawaii :p

Ben de aşağıda blog linklerini verdiğim arkadaşlarımı bu projeye davet ediyorum :) Umarım sizler de benim eğlendiğim kadar eğlenirsiniz. Unutmayın bu soruları yayınladıktan sonra siz de seçtiğiniz arkadaşlarınızı için 11 soru hazırlamalısınız!


http://kupakizininmakyaji.blogspot.com.tr
http://makyajtelasi.blogspot.com.tr
http://beautybymavirella.blogspot.com.tr/


No comments: